Home Forum 3D News://3D                          Nowości Książki Imprezy Konkursy Galerie Praca Gdzie kupić Korzystamy z cookies, więcej informacji »
                                                                                                                                       
Nowości
Konkursy
Imprezy
3D Ring
Galerie
Książki
Publikacje
Forum 3D
News://3D
Programy
Modele
Linki
www.cad.pl
Praca
Gdzie kupić
Reklama
Redakcja

 

[dodaj news]

 

Szukaj:


 

VR w sprzedaży samochodów

Firma Dassault Systemes poinformowała, że DS Automobiles, marka premium należąca do koncernu PSA Group, używa funkcji "Virtual Garage" (wirtualny garaż), wspierając wprowadzenie na rynek nowego SUV-a DS 7 Crossback pokazanego po raz pierwszy w trakcie 87. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie.

Dzięki nowemu rozwiązaniu DS Automobiles ożywia swoje salony sprzedaży i całkowicie zmienia doświadczenia związane z zakupem samochodu, oferując funkcję "DS Virtual Vision" i pozwalając klientom zanurzyć się w wirtualnej rzeczywistości już podczas wyboru pojazdu.

Większość konsumentów odwiedza salon samochodowy jedynie raz lub dwa razy. Wirtualne technologie mogą całkowicie odmienić proces zakupu pojazdu i związane z tym doświadczenia zarówno od strony konsumenta, jak i sprzedawcy. DS Automobiles wykorzystuje wirtualne aplikacje i wirtualną rzeczywistość, aby zaprezentować konsumentom nowe doświadczenie sprzedaży i wysokiej jakości wizualny marketing, tak aby klient w wirtualnym świecie dokładnie przyjrzał się modelom marki DS, a zwłaszcza DS 7 Crossback, jeszcze zanim zostanie on wprowadzony na rynek. DS Automobiles może w ten sposób wprowadzić nowy sposób interakcji klienta z produktem, który zoptymalizuje wykorzystanie przestrzeni w salonie i zwiększy sprzedaż.

W celu wzbogacenia doświadczenia zwanego "DS Virtual Vision" DS Automobiles wykorzystało funkcję "Virtual Garage" umożliwiającą zanurzenie się w wirtualnej rzeczywistości z DS 7 Crossback i resztą samochodowej kolekcji. W oparciu o opracowaną przez Dassault Systemes platformę 3Dexperience funkcja "Virtual Garage" dostarcza nowych doświadczeń w zakresie sprzedaży i marketingu 3D oraz stosowania aplikacji, które ukazują emocjonalne podejście marki do konsumentów i tworzenia nowych produktów.

Uczestnicy Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie mieli okazję wirtualnie znalezć się na Place de la Concorde w Paryżu, gdzie mogli obejrzeć modele SUV-a i jego limitowaną edycję DS 7 Crossback La Première. W trakcie wydarzenia dostępne były także fizyczne wersje samochodów DS. Każdy mógł usiąść we wnętrzu samochodu, obejść go dookoła, odkryć jego unikalne wewnętrzne i zewnętrzne cechy w realistycznym środowisku, używając jedynie specjalnych gogli HTC Vive.

Po zakończeniu eventu DS Automobiles planuje wprowadzenie funkcji "DS Virtual Vision" w sieci sprzedaży w Europie w salonach DS Stores. To tutaj, wyłącznie w wirtualnej rzeczywistości, konsumenci mogą odkryć i zaprojektować swój wymarzony samochód marki DS, dobierając takie elementy jak listwy, kolory nadwozia i wyposażenie, spośród wielu kombinacji każdego modelu.

"Skuteczna sprzedaż pojazdów i odpowiedni marketing zamykają cały proces, który zaczął się od pewnej koncepcji i projektu", powiedział Olivier Sappin, wiceprezes, Przemysł Mobilny i Transportowy, Dassault Systemes. "Platforma 3Dexperience pozwala markom motoryzacyjnym wyróżniać się i dostarcza nowych doświadczeń z pobytu w salonie samochodowym poprzez wprowadzenie "grywalizacji", wirtualnej rzeczywistości, interakcji oraz procesu odkrywania. Pozwala to na sprawdzenie gustu i preferencji klienta w czasie rzeczywistym nawet zanim pojazd jest fizycznie dostępny, a klient jedynie zapoznaje się z produktem przed jego zakupem".

Więcej informacji o rozwiązaniach proponowanych przez Dassault Systemes w przemyśle transportowym i samochodowym znajduje się na stronie przedsiębiorstwa.

2017-03-30

ŁS http://bit.ly/3DS_VR


  
© Design by eBiu.pl                                                                                                                                         © Serwis internetowy helion.pl
editio Program partnerski sprzedaż Program partnerski encyklopedia informatyki Maja Kierzkowska Andrzej Pikoń Andrzej Kierzkowski Andrzej Kierzkowski Bartosz Danowski Game Development sklep internetowy, sklepy intrenetowe