Home Forum 3D News://3D                          Nowości Książki Imprezy Konkursy Galerie Praca Gdzie kupić
Nowości
Konkursy
Imprezy
3D Ring
Galerie
Książki
Publikacje
Forum 3D
News://3D
Programy
Modele
Linki
www.cad.pl
Praca
Gdzie kupić
Reklama
Redakcja

 
 
 
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Max9] Na trójkąty

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WWW.3D.PL -- Forum 3D Strona Główna -> pl.comp.grafika.grafika3d
Autor Wiadomość
Adramelech
Gość





PostWysłany: Nie Wrz 28, 2008 9:01 pm    Temat postu: [Max9] Na trójkąty Odpowiedz z cytatem

Witam

Mam zrobić obiekt który ma mieć poniżej 2000 trójkątów. Nigdy nie robiłem low
poly. Mam gotowy obiekt, ale nie wiem jak mam go przekszatałcić na
trójkąty... I jak potem odczytać ile jest tych trójkątów? Summary Info
wystrczy? Soft to 3dMax 9.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Powrót do góry
GAD Zombie
Gość





PostWysłany: Pią Paź 10, 2008 9:37 am    Temat postu: Re: [Max9] Na trójkąty Odpowiedz z cytatem

Adramelech pisze:
> Witam
>
> Mam zrobić obiekt który ma mieć poniżej 2000 trójkątów. Nigdy nie robiłem low
> poly. Mam gotowy obiekt, ale nie wiem jak mam go przekszatałcić na
> trójkąty...

Zmniejsz ilosc poligonow przez np. 'optimize' w maxie. Potem popraw
niedokladnosci, zeby przypominalo to nadal upragniony obiekt.

> I jak potem odczytać ile jest tych trójkątów? Summary Info
> wystrczy? Soft to 3dMax 9.

starczy

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ (a email dosc podobny Wink)
Powrót do góry
GAD Zombie
Gość





PostWysłany: Pią Paź 10, 2008 9:37 am    Temat postu: Re: [Max9] Na trójkąty Odpowiedz z cytatem

GAD Zombie pisze:
> Zmniejsz ilosc poligonow przez np. 'optimize' w maxie. Potem popraw
> niedokladnosci, zeby przypominalo to nadal upragniony obiekt.

Aha, no i mozliwe, ze bedzie trzeba troche dopracowac tekstury, zeby
nimi nadrobic niedociaglosci ksztaltow.


--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ (a email dosc podobny Wink)
Powrót do góry

Załóż konto e-mail w domenie grafik.3d.pl

Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WWW.3D.PL -- Forum 3D Strona Główna -> pl.comp.grafika.grafika3d Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© Design by eBiu.pl                                                                                                                                         © Serwis internetowy helion.pl
editio Program partnerski sprzedaż Program partnerski encyklopedia informatyki Maja Kierzkowska Andrzej Pikoń Andrzej Kierzkowski Andrzej Kierzkowski Bartosz Danowski Game Development sklep internetowy, sklepy intrenetowe