Home Forum 3D News://3D                          Nowości Książki Imprezy Konkursy Galerie Praca Gdzie kupić
Nowości
Konkursy
Imprezy
3D Ring
Galerie
Książki
Publikacje
Forum 3D
News://3D
Programy
Modele
Linki
www.cad.pl
Praca
Gdzie kupić
Reklama
Redakcja

 
 
 
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierwsze problemy na tej liscie!

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WWW.3D.PL -- Forum 3D Strona Główna -> pl.comp.grafika.grafika3d
Autor Wiadomość
Kaczor
Gość





PostWysłany: Sro Lut 10, 1999 2:19 pm    Temat postu: Pierwsze problemy na tej liscie! Odpowiedz z cytatem


Szukam osob, ktore podziela sie wiedza na temat algorytmow grafiki 3D.
Ostanio mam problem z algorytmem wzajemnego zaslaniania sie obiektow. Mam
na to kilka pomyslow, ale sa zalosnie wolne. moze ktos mi doradzi cos!?


KACZOR
ducker@friko7.onet.pl
Powrót do góry
ABX
Gość





PostWysłany: Sro Lut 10, 1999 5:42 pm    Temat postu: Re: Pierwsze problemy na tej liscie! Odpowiedz z cytatem

Kaczor napisał(a) w artykule
<01be54ee$a0856940$LocalHost@default>...
>
> Szukam osob, ktore podziela sie wiedza na temat algorytmow grafiki 3D.
> Ostanio mam problem z algorytmem wzajemnego zaslaniania sie obiektow. Mam
> na to kilka pomyslow, ale sa zalosnie wolne. moze ktos mi doradzi cos!?

a do czego chcesz to wykorzystywac ?
algorytm zalezy od oczekiwanego rezulatu i zastosowania ?
raytracing ? cieniowanie ? czego oczekujesz
--
Wlodzimierz Skiba >>> wskiba@bmt.com.pl
WebMajster oficjalnej strony VooVoo - http://www.voovoo.art.pl/
Jesli cos jest warte robienia to jest warte dobrego robienia
Powrót do góry
PoPo
Gość





PostWysłany: Sob Lut 13, 1999 5:14 pm    Temat postu: Re: Pierwsze problemy na tej liscie! Odpowiedz z cytatem

Kaczor napisał(a) w wiadomości: <01be54ee$a0856940$LocalHost@default>...
>
>Szukam osob, ktore podziela sie wiedza na temat algorytmow grafiki >3D.
Ostanio mam problem z algorytmem wzajemnego zaslaniania sie >obiektow. Mam
na to kilka pomyslow, ale sa zalosnie wolne. moze ktos >mi doradzi cos!?


Jeśli na scenie znajduje się niewiele trójkątów (np. 100)
to najlepiej użyć Sortowania wg odległości lub ScanLine'a.
Z kolei w przypadku dużej ich liczby (np. 60000) zgodnie
z tym co pisze Foley ["Wprowadzenie do grafiki ..."],
najszybszy jest Z-bufor.



PoPo

Powrót do góry

Załóż konto e-mail w domenie grafik.3d.pl

Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WWW.3D.PL -- Forum 3D Strona Główna -> pl.comp.grafika.grafika3d Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© Design by eBiu.pl                                                                                                                                         © Serwis internetowy helion.pl
editio Program partnerski sprzedaż Program partnerski encyklopedia informatyki Maja Kierzkowska Andrzej Pikoń Andrzej Kierzkowski Andrzej Kierzkowski Bartosz Danowski Game Development sklep internetowy, sklepy intrenetowe