Home Forum 3D News://3D                          Nowości Książki Imprezy Konkursy Galerie Praca Gdzie kupić
Nowości
Konkursy
Imprezy
3D Ring
Galerie
Książki
Publikacje
Forum 3D
News://3D
Programy
Modele
Linki
www.cad.pl
Praca
Gdzie kupić
Reklama
Redakcja

 
 
 
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

logo kinetix-a

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WWW.3D.PL -- Forum 3D Strona Główna -> pl.comp.grafika.grafika3d
Autor Wiadomość
Tomik
Gość





PostWysłany: Nie Lut 21, 1999 2:36 pm    Temat postu: logo kinetix-a Odpowiedz z cytatem

witam
jak mozna w prosty sposob zrobic w max-ie logo takie jak
ma kinetix (wyciete w kamieniu i podswietlone od tylu tak ze
widac promienie)
wyglada to git
macie pomysl jak cos takiego zrobic
(a tak na marginesie to jak w max-ie wycina sie cos np z szescianu
tak aby bylo widac co jest po drugiej stronie ?)

--
Tomik
===> dluz@friko6.onet.pl <=='Tylko najwieksi glupcy i najwieksi
medrcy nigdy nie zmieniaja zdania'



--
Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47
Powrót do góry
ZombeK
Gość





PostWysłany: Nie Lut 21, 1999 11:38 pm    Temat postu: Re: logo kinetix-a Odpowiedz z cytatem

Chodzi ci o dziurke na wylot? Mozna tak:
-robisz 6cian
-robisz dziure (tzn box w ksztalcie dziury)
-ustawiasz
-create/ 3D/ compound w rozwijanej rolecie/ boolean
-zaznaczasz substraction A-B
-wybierasz obiekty (a i b)

W ten sposob mozna tez dodac obiekty i wyciagnac ich czesc wspolna...

Zombik

Tomik napisał(a) w wiadomoœci: <7ap2f9$9uf$4@gemini.webcorp.com.pl>...
>witam
>jak mozna w prosty sposob zrobic w max-ie logo takie jak
>ma kinetix (wyciete w kamieniu i podswietlone od tylu tak ze
>widac promienie)
>wyglada to git
>macie pomysl jak cos takiego zrobic
>(a tak na marginesie to jak w max-ie wycina sie cos np z szescianu
>tak aby bylo widac co jest po drugiej stronie ?)
>
>--
>Tomik
>===> dluz@friko6.onet.pl <==>'Tylko najwieksi glupcy i najwieksi
>medrcy nigdy nie zmieniaja zdania'
>
>
>
>--
>Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47

Powrót do góry
ss
Gość





PostWysłany: Pon Lut 22, 1999 10:58 am    Temat postu: Re: logo kinetix-a Odpowiedz z cytatem

Bardziej przewidywalne jest:
Text z zakladki spline(jaki chcesz)
dalej prostokat(tak jak kinetix)
edit spline->na ktorym kolwiek ->dolaczasz drugi splajn
moze potrzebne bedzie tz.spawanie (weld) wszystkich wieszcholkow
pozostaje extrude i swiatlo...
Sylwek

Tomik napisał(a) w wiadomości: <7ap2f9$9uf$4@gemini.webcorp.com.pl>...
>witam
>jak mozna w prosty sposob zrobic w max-ie logo takie jak
>ma kinetix (wyciete w kamieniu i podswietlone od tylu tak ze
>widac promienie)
>wyglada to git
>macie pomysl jak cos takiego zrobic
>(a tak na marginesie to jak w max-ie wycina sie cos np z szescianu
>tak aby bylo widac co jest po drugiej stronie ?)
>
>--
>Tomik
>===> dluz@friko6.onet.pl <==>'Tylko najwieksi glupcy i najwieksi
>medrcy nigdy nie zmieniaja zdania'
>
>
>
>--
>Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47

Powrót do góry
Maciek
Gość





PostWysłany: Pon Lut 22, 1999 1:20 pm    Temat postu: Re: logo kinetix-a Odpowiedz z cytatem

Byl taki przykladowy plik z maxiem 1. jak chcesz to podesle ci go na priva.

Pozdrowienia
Maciek
email: seeker@ispid.com.pl

Tomik napisał(a) w wiadomości: <7ap2f9$9uf$4@gemini.webcorp.com.pl>...
>witam
>jak mozna w prosty sposob zrobic w max-ie logo takie jak
>ma kinetix (wyciete w kamieniu i podswietlone od tylu tak ze
>widac promienie)
>wyglada to git
>macie pomysl jak cos takiego zrobic
>(a tak na marginesie to jak w max-ie wycina sie cos np z szescianu
>tak aby bylo widac co jest po drugiej stronie ?)
>
>--
>Tomik
>===> dluz@friko6.onet.pl <==>'Tylko najwieksi glupcy i najwieksi
>medrcy nigdy nie zmieniaja zdania'
>
>
>
>--
>Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47

Powrót do góry
Fandango
Gość





PostWysłany: Pon Lut 22, 1999 8:48 pm    Temat postu: Re: logo kinetix-a Odpowiedz z cytatem


Tomik napisał(a) w wiadomości: <7ap2f9$9uf$4@gemini.webcorp.com.pl>...
>witam
>jak mozna w prosty sposob zrobic w max-ie logo takie jak
>ma kinetix (wyciete w kamieniu i podswietlone od tylu tak ze
>widac promienie)
>wyglada to git
>macie pomysl jak cos takiego zrobic
>(a tak na marginesie to jak w max-ie wycina sie cos np z szescianu
>tak aby bylo widac co jest po drugiej stronie ?)
>
Swiatla robi sie dodajac volume light, a wycina sie funkcja boolean
(najlepiej boolean2 bo w poczatkowych wersjach maxa funkcje boolean
sprawialy wiele problemow).

gretzzzz
Fandango

Powrót do góry
Leszek Ziolkowski
Gość





PostWysłany: Wto Lut 23, 1999 12:07 pm    Temat postu: Re: logo kinetix-a Odpowiedz z cytatem

moze troche prosciej
jesli masz jakas mape z obrazem ktory chcesz uzyskac to:
1.wczytaj sobie go do photoshopa
2. te miejsca ktore maja byc przezroczyste musisz zamaskowac
3. zapis plik kanalem alpha
4. w maxie zmapuj go na obiekt , zastosuj procedure mapowania opacity,
musisz takze w menu opacity uwzglednic kanal alpha ladowanej bitmapy
5. tam gdzie jest zamaskowany obszar uzykujesz przezroczystosc

z pozdrowieniami Leszek

Tomik wrote:
>
> witam
> jak mozna w prosty sposob zrobic w max-ie logo takie jak
> ma kinetix (wyciete w kamieniu i podswietlone od tylu tak ze
> widac promienie)
> wyglada to git
> macie pomysl jak cos takiego zrobic
> (a tak na marginesie to jak w max-ie wycina sie cos np z szescianu
> tak aby bylo widac co jest po drugiej stronie ?)
>
> --
> Tomik
> ===> dluz@friko6.onet.pl <==> 'Tylko najwieksi glupcy i najwieksi
> medrcy nigdy nie zmieniaja zdania'
>
> --
> Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47
Powrót do góry
Sir Dan Hawkins
Gość





PostWysłany: Wto Lut 23, 1999 12:33 pm    Temat postu: Re: logo kinetix-a Odpowiedz z cytatem

Skorzystaj z operacji Boola- stwórz z dwa obiekty: ten z którego chcesz coś
wyciąć (obiekt I) i obiekt wycinający (obiekt II). Teraz wybierz obiekt I
przejdź do menu Create->Geometry->Compound objects->Boolean wybierz
substraction (A-B), dalej wciśnij Pick Object i wybierz obiekt II. Ta da!
Czasami operacja się wali, wszystko zależy od kształtów operandów, ich
położenia a czasami to Bóg wie czego...


Sir Dan Hawkins
sirdan@promail.pl
... and if you belive in God it's because of the Devil.

Tomik wrote in message <7ap2f9$9uf$4@gemini.webcorp.com.pl>...
|(a tak na marginesie to jak w max-ie wycina sie cos np z szescianu
|tak aby bylo widac co jest po drugiej stronie ?)
|


Powrót do góry
Jarek
Gość





PostWysłany: Sro Lut 24, 1999 10:49 am    Temat postu: Re: logo kinetix-a Odpowiedz z cytatem


Leszek Ziolkowski wrote in message <36D27DD9.B55E7177@polbox.com>...
>moze troche prosciej
>jesli masz jakas mape z obrazem ktory chcesz uzyskac to:
>1.wczytaj sobie go do photoshopa
>2. te miejsca ktore maja byc przezroczyste musisz zamaskowac
>3. zapis plik kanalem alpha
>4. w maxie zmapuj go na obiekt , zastosuj procedure mapowania opacity,
>musisz takze w menu opacity uwzglednic kanal alpha ladowanej bitmapy
>5. tam gdzie jest zamaskowany obszar uzykujesz przezroczystosc

a co ze swiatlem? przeczytaj dokladnie oryginalne pytanie...
volume light nie dziala ze swiatlami z cieniami raytraced, a shadow map
w przypadku mapowania przezroczystosci odpada...

--
Jarek _JaR_ ICQ 14863536
jarek{at}3dart.com.pl

MAX FAQ, Tips&Tricks, Tutorials, Links, Gallery:
http://www.nautilus.com.pl/jarek
Powrót do góry
ChesterEM
Gość





PostWysłany: Czw Lut 25, 1999 11:52 am    Temat postu: Re: logo kinetix-a Odpowiedz z cytatem


Tomik napisał(a) w wiadomości: <7arelo$d4t$1@gemini.webcorp.com.pl>...
>po pierwsze dzieki
>niestety wszystko gra tylko gdy stosuje do dla prostych obiektow
>ale gdy stosuje to dla tekstu to tekst wyciety jest niedokladnie
>i pojawiaja sie jakies inne linie wyciete w tymze szesciokacie
>co moze byc tego przyczyna ?


Wyleciała mi nazwa z pamięci. To się nazywa o ile mnie szare komórki nie
zwodzą "optimize".
Wyłącz tą opcję na pasku właściwości boolean, powinno być cool.

Poza tym istnieje prostsza metoda nie wymagająca wycinania.
Tworzysz 2 obiekty płaskie - wielokąt, w środku tekst i nadajesz głębię.
Ot i sztuka cała Smile

Chester EM


Powrót do góry

Załóż konto e-mail w domenie grafik.3d.pl

Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WWW.3D.PL -- Forum 3D Strona Główna -> pl.comp.grafika.grafika3d Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© Design by eBiu.pl                                                                                                                                         © Serwis internetowy helion.pl
editio Program partnerski sprzedaż Program partnerski encyklopedia informatyki Maja Kierzkowska Andrzej Pikoń Andrzej Kierzkowski Andrzej Kierzkowski Bartosz Danowski Game Development sklep internetowy, sklepy intrenetowe