Home Forum 3D News://3D                          Nowości Książki Imprezy Konkursy Galerie Praca Gdzie kupić
Nowości
Konkursy
Imprezy
3D Ring
Galerie
Książki
Publikacje
Forum 3D
News://3D
Programy
Modele
Linki
www.cad.pl
Praca
Gdzie kupić
Reklama
Redakcja

 
 
 
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

3DMaxR2*

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WWW.3D.PL -- Forum 3D Strona Główna -> pl.comp.grafika.grafika3d
Autor Wiadomość
Lukasz Huczek
Gość





PostWysłany: Sob Lut 20, 1999 9:02 pm    Temat postu: 3DMaxR2* Odpowiedz z cytatem

czecho!

Jak zrobic jakikolwiek efekt np. wybuch w 3DMax r2
Powrót do góry
spy
Gość





PostWysłany: Sob Lut 20, 1999 10:43 pm    Temat postu: Re: 3DMaxR2* Odpowiedz z cytatem



>Jak zrobic jakikolwiek efekt np. wybuch w 3DMax r2





Troche trotylu, zapalnik i ...... bum!


>

Powrót do góry
Leszek Ziolkowski
Gość





PostWysłany: Wto Lut 23, 1999 12:20 pm    Temat postu: Re: 3DMaxR2* Odpowiedz z cytatem

mozesz uzyc procedury bomb, ale daj sobie z nia spokoj, mierne efekty

1. stworz dwa obiekty np. dwie sfery, o tych samych wspolrzednych i
takich samych parametrach
2. jeden z nich poznieksztalcaj np. noise lub czym tam ci latwiej i wygodniej
3. wsrodku umiesc 6 zrodel swiatla (direct) tak aby kazde z nich byo
obrocone od siebie o 90 stopni w kazdej plaszczyznie
4. zmniejsz obiekt tak aby poprzednia sfera przyslaniala sfere
znieksztalcona wlacz klucz animacji przesun go pozniej np. o 100 klatek
i powieksz do rozmiarow np. dwukrotnych, nie wylaczajac kluczowania
animacji zastosuj operacje boolean (obiekt znieksztalcony musi wycinac
obiekt nieruchomy)
5. jeszcze musisz podopiesczac pewne elementy ale efekt ktory ci
sprzedalem jest naprawde cool, robi wrazenie w porownaniu z niektorymi
kiczowtymi pluginami do robienia wybuchow

z pozdrowieniami
LeszekZ


Lukasz Huczek wrote:
>
> czecho!
>
> Jak zrobic jakikolwiek efekt np. wybuch w 3DMax r2
Powrót do góry
Jarek
Gość





PostWysłany: Sro Lut 24, 1999 10:49 am    Temat postu: Re: 3DMaxR2* Odpowiedz z cytatem

>3. wsrodku umiesc 6 zrodel swiatla (direct) tak aby kazde z nich byo
>obrocone od siebie o 90 stopni w kazdej plaszczyznie

czemu 6 poobracanych directow zamiast jednego omni?

--
Jarek _JaR_ ICQ 14863536
jarek{at}3dart.com.pl

MAX FAQ, Tips&Tricks, Tutorials, Links, Gallery:
http://www.nautilus.com.pl/jarek
Powrót do góry
Leszek Ziolkowski
Gość





PostWysłany: Sro Lut 24, 1999 4:36 pm    Temat postu: Re: 3DMaxR2* Odpowiedz z cytatem

niestety omni nie da takiego efektu swiatla, z kazda pojawiajca sie
dziura w siatce przeplywa te swiatlo tore jest najblizej nakierowane na
obiekt, swiatlo omni niestety da efekt rozjasnienia

Jarek wrote:
>
> >3. wsrodku umiesc 6 zrodel swiatla (direct) tak aby kazde z nich byo
> >obrocone od siebie o 90 stopni w kazdej plaszczyznie
>
> czemu 6 poobracanych directow zamiast jednego omni?
>
> --
> Jarek _JaR_ ICQ 14863536
> jarek{at}3dart.com.pl
>
> MAX FAQ, Tips&Tricks, Tutorials, Links, Gallery:
> http://www.nautilus.com.pl/jarek
Powrót do góry
Jarek
Gość





PostWysłany: Czw Lut 25, 1999 4:58 pm    Temat postu: Re: 3DMaxR2* Odpowiedz z cytatem

przeczytalem twoj post 5 razy ale i tak kompletnie nie kumam o co ci
chodzi - widac ciemniak ze mnie...

--
Jarek _JaR_ ICQ 14863536
jarek{at}3dart.com.pl

MAX FAQ, Tips&Tricks, Tutorials, Links, Gallery:
http://www.nautilus.com.pl/jarek


Leszek Ziolkowski wrote in message <36D40E54.F6852F11@polbox.com>...
>niestety omni nie da takiego efektu swiatla, z kazda pojawiajca sie
>dziura w siatce przeplywa te swiatlo tore jest najblizej nakierowane na
>obiekt, swiatlo omni niestety da efekt rozjasnienia
>
>Jarek wrote:
>>
>> >3. wsrodku umiesc 6 zrodel swiatla (direct) tak aby kazde z nich byo
>> >obrocone od siebie o 90 stopni w kazdej plaszczyznie
>>
>> czemu 6 poobracanych directow zamiast jednego omni?

Powrót do góry
Sim One
Gość





PostWysłany: Czw Lut 25, 1999 10:36 pm    Temat postu: Re: 3DMaxR2* Odpowiedz z cytatem

Jarek napisał(a) w wiadomoœci: ...
[...]
>widac ciemniak ze mnie...
[...]

Smile Chyba chodzi mu o efekt volumetrics Neutral

- Sim One -
swilczyn(at)friko7.onet.pl

Powrót do góry

Załóż konto e-mail w domenie grafik.3d.pl

Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WWW.3D.PL -- Forum 3D Strona Główna -> pl.comp.grafika.grafika3d Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© Design by eBiu.pl                                                                                                                                         © Serwis internetowy helion.pl
editio Program partnerski sprzedaż Program partnerski encyklopedia informatyki Maja Kierzkowska Andrzej Pikoń Andrzej Kierzkowski Andrzej Kierzkowski Bartosz Danowski Game Development sklep internetowy, sklepy intrenetowe